Hejsan!

Precis efter jag skrivit det inlägget igår så fick jag ont i mitt bröst. Och jag som haft en person jag "kände" som har dog vart rädd och jag sa till mamma. Efter många om och men så kom vi in till sjukhuset. Och vi gick upp till Barnakuten och där så tog vi tempen. Och jag hade 38,2 grader i feber. Sen så gjorde vi andra saker och sist så gjorde vi ett ECG. Tjejen som gjorde det var bara sjuksköterska så hon kunde inte säga något. Sen sa hon att jag skulle vänta ett tag så läkaren kunde kolla igenom det och se om jag var sjuk.

Klockan var 02:30 och vi satt och väntade, i drygt 5 timmar. För ungefär 07:30 så kom läkaren och jag fick berätta allt igen, och sen tog hon stick i fingret och ett nytt ECG. Så efter en lång natt utan sömn så är vi nu på väg hem.

Asså på akuten är det hemskt. Man fick vänta länge och alla låg på sofforna och sov så det var riktigt hemskt.

Men jag var inte sjuk. Eller doktorn sa att det kanske var en början på en infektion eller något. Men det var inget med hjärtat vad hon kunde se. :)

Men när jag kommer hem så ska jag sova, för jag är trött.

Kommentera

Publiceras ej