Vad tror Disney Channel egentligen? Att det är jul? För jag gör som vanligt och slår på Disney Channel eftersom det är min favorit kanal och vad är det jag ser? Jo det är Musses Jul i Ankeborg!

Jag gillar faktiskt filmen men mitt på sommarn, asså GUD. Vad håller Disney på med?

Hur kan dem? Det är sommar och inte vinter. Och ännu mindre jul.

Men denna filmen har fått mig att tänka. Jag blir avundsjuk över att mina kusiner som är små får många julklappar, och det vill jag också ha. Men då kan jag inte önska mig massa dyra saker. Så om jag önskar mig billiga saker som jag vill ha så får jag ju mer. En sak är ju iPhone skal. Det kommer jag önska mig. Ja, alla typer av iPhone skal, som passar mig. Men mest vill jag nog ha pengar. För asså då kan man göra vad man vill med dem. För på ebay har jag hittat billiga och snygga skal.



1 kommentarer

Olivia

06 Jan 2014 22:24

SV: Visst, det är jättegott. Men det kan vara livsfarligt.

Kommentera

Publiceras ej