Hejsan!
 
 Just nu är jag hemma själv då mamma jobbar på gymmet. Mamma är bra som tränar, det behövs efter en slapp semester. Jag kommer ju själv springa och sånt efter sommarlovet. Men just nu har jag ju min nyttiga vecka och jag hoppas det funkar. Asså pappa sa att efter en vecka blev man lite sur och grinig men efter kanske 4 dagar så blev man inte godissugen och sånt. Tänk vad bra, och sen så rasar man ner i vikt. För det behöv verkligen för min del. Så det är mitt tips till andra som vill gå ner i vikt ät inte godis eller andra sötsaker under en vecka. För då försvinner suget. Och suget är ju lixom problemet för att man går upp i vikt. Så testa det, men det kan vara bra att träna och springa under tiden du har ''godisförbud'' och även efter. Sätt det som en vana. Gör ett träningsschema med saker du ska göra, jag kan vara snäll och ge er några små tips:
 
 * 50 Situps
 * 40 knäböj
 * 30 upphopp
 * 20 armhävningar
 * Plankan, gör det en gång och ta tiden. Vänta ett tag och gör det igen, försök slå ditt eget bästa.
 
 
 Men annrs så händer nog inget speciellt idag. Ingen läsk i alla fall :) Kanske en tomat eller ett äpple! :)

Kommentera

Publiceras ej